Silnik OS Max 95 AX + tłumik
- Dostępność: na zamówienie
- Dostępna ilość:
- Producent: O.S. Max
Cena: 1 319,00 zł
Wysyłka tego produktu od : 0,00 zł
**Czas oczekiwania na silnik - do 1 miesiąca.
Dwusuwowy silnik lotniczy z świecą żarową 15,55 cm z gaźnikiem RC. Moc 2,9 PS przy 15000 obr./min Waga bez tłumika 567g.
Dwusuwowe silniki amerykańskie MAX AX to najnowsza seria wysokowydajnych jednostek napędowych przeznaczona głównie do modeli samolotów sportowych i akrobacyjnych. Wyjątkowo wyrafinowana konstrukcja zapewnia wysoką wydajność i długą żywotność. Futurystycznie ukształtowana sześciokątna głowica cylindra z dużymi żeberkami chłodzącymi zapewnia doskonałe chłodzenie i umożliwia wyższą wydajność przy tych samych wbudowanych wymiarach, co klasyczna seria FX. W rezultacie możesz skorzystać z ogromnej gamy zestawów i modeli opracowanych w ciągu ostatnich dziesięcioleci dla dwusuwowych O.S. MAX lub dostarcz „wtrysk” mocy do istniejącego modelu zasilanego „ef-ix”!
MAX 95AX Ring to wysokowydajny dwusuwowy silnik z świecą żarową o klasycznym wyglądzie z tłokiem z pierścieniem tłokowym i wałem korbowym zamontowanym na parze łożysk kulkowych zaprojektowanych dla sportowych i wyczynowych modeli akrobacyjnych wszelkiego rodzaju. Jest wyposażony w gaźnik dwuigłowy 61C z główną igłą skierowaną do tyłu, aby zapewnić bezpieczniejszą regulację podczas pracy silnika. Rozszerzalny tłumik wydechowy E-4040 (skrzynka zasilająca) jest również dostępny w standardzie. Orientację portu wylotowego można zmienić, obracając tył tłumika w krokach 90 °.
Takie same wymiary montażowe jak w przypadku O.S. MAX 61FX, 91FX i 75AX.
Wał korbowy ma gwint do nakrętki śruby napędowej UNF 5 / 16-24.
Proporcje śmigła: docieranie: 14x8 „/ Sport i Acrobat: 14x8”, 15x6 ”, 15x8, 16x6”, 16x8 ”
Zalecany zbiornik paliwa: 450-500 ml; Zbiornik o pojemności 450 ml wystarcza na 12–13 minut lotu akrobatycznego, pod warunkiem, że nadal nie jesteś w pełni otwarty.
Zalecane paliwo: co najmniej 18% oleju rycynowego lub oleju syntetycznego (lub mieszanka oleju syntetycznego i rycynowego), 5-20% nitrometanu.
Zalecana świeca: O.S. MAX nr 8, przy stosowaniu paliwa o wyższej zawartości nitrometanu O.S. MAX NIE 10 (poprzednio A5).
Zestaw silnika obejmuje: silnik MAX 95AX z pierścieniem z gaźnikiem RC 61C, tłumik typu E-4040, główny zestaw przedłużania igły, nr świecy żarowej. 8, instrukcja obsługi.
Dwusuwowe silniki amerykańskie MAX AX to najnowsza seria wysokowydajnych jednostek napędowych przeznaczona głównie do modeli samolotów sportowych i akrobacyjnych. Wyjątkowo wyrafinowana konstrukcja zapewnia wysoką wydajność i długą żywotność. Futurystycznie ukształtowana sześciokątna głowica cylindra z dużymi żeberkami chłodzącymi zapewnia doskonałe chłodzenie i umożliwia wyższą wydajność przy tych samych wbudowanych wymiarach, co klasyczna seria FX. W rezultacie możesz skorzystać z ogromnej gamy zestawów i modeli opracowanych w ciągu ostatnich dziesięcioleci dla dwusuwowych O.S. MAX lub dostarcz „wtrysk” mocy do istniejącego modelu zasilanego „ef-ix”!
MAX 95AX Ring to wysokowydajny dwusuwowy silnik z świecą żarową o klasycznym wyglądzie z tłokiem z pierścieniem tłokowym i wałem korbowym zamontowanym na parze łożysk kulkowych zaprojektowanych dla sportowych i wyczynowych modeli akrobacyjnych wszelkiego rodzaju. Jest wyposażony w gaźnik dwuigłowy 61C z główną igłą skierowaną do tyłu, aby zapewnić bezpieczniejszą regulację podczas pracy silnika. Rozszerzalny tłumik wydechowy E-4040 (skrzynka zasilająca) jest również dostępny w standardzie. Orientację portu wylotowego można zmienić, obracając tył tłumika w krokach 90 °.
Takie same wymiary montażowe jak w przypadku O.S. MAX 61FX, 91FX i 75AX.
Wał korbowy ma gwint do nakrętki śruby napędowej UNF 5 / 16-24.
Proporcje śmigła: docieranie: 14x8 „/ Sport i Acrobat: 14x8”, 15x6 ”, 15x8, 16x6”, 16x8 ”
Zalecany zbiornik paliwa: 450-500 ml; Zbiornik o pojemności 450 ml wystarcza na 12–13 minut lotu akrobatycznego, pod warunkiem, że nadal nie jesteś w pełni otwarty.
Zalecane paliwo: co najmniej 18% oleju rycynowego lub oleju syntetycznego (lub mieszanka oleju syntetycznego i rycynowego), 5-20% nitrometanu.
Zalecana świeca: O.S. MAX nr 8, przy stosowaniu paliwa o wyższej zawartości nitrometanu O.S. MAX NIE 10 (poprzednio A5).
Zestaw silnika obejmuje: silnik MAX 95AX z pierścieniem z gaźnikiem RC 61C, tłumik typu E-4040, główny zestaw przedłużania igły, nr świecy żarowej. 8, instrukcja obsługi.