Silnik OS Max 120 AX + tłumik
- Dostępność: na zamówienie
- Dostępna ilość:
- Producent: O.S. Max
Cena: 1 399,00 zł
Wysyłka tego produktu od : 0,00 zł
**Czas oczekiwania na silnik - do 1 miesiąca.
Dwusuwowy silnik lotniczy z świecą żarową 19,96ccm z gaźnikiem RC. Moc 2,21 kW przy 15000 obr / min. Waga bez tłumika 635g.
Dwusuwowe silniki amerykańskie MAX AX to najnowsza seria wysokowydajnych jednostek napędowych przeznaczona głównie do modeli samolotów sportowych i akrobacyjnych. Wyjątkowo wyrafinowana konstrukcja zapewnia wysoką wydajność i długą żywotność. Futurystycznie ukształtowana sześciokątna głowica cylindra z dużymi żeberkami chłodzącymi zapewnia doskonałe chłodzenie i umożliwia wyższą wydajność przy tych samych wbudowanych wymiarach, co klasyczna seria FX. W rezultacie możesz skorzystać z ogromnej gamy zestawów i modeli opracowanych w ciągu ostatnich dziesięcioleci dla dwusuwowych O.S. MAX lub dostarcz „wtrysk” mocy do istniejącego modelu zasilanego „ef-ix”!
MAX 120AX Ring to wysokowydajny dwusuwowy silnik z świecą żarową o klasycznej konstrukcji z tłokiem z pierścieniem tłokowym i wałem korbowym zamontowanym na parze łożysk kulkowych zaprojektowanych dla sportowych i konkurencyjnych modeli akrobacyjnych wszelkiego rodzaju. Jest wyposażony w gaźnik z podwójnym igłem 70D i główną igłę skierowaną do tyłu, co zapewnia bezpieczniejszą regulację podczas pracy silnika. Rozszerzalny tłumik wydechowy E-5020 (skrzynka zasilająca) jest również dostępny w standardzie. Orientację portu wylotowego można zmienić, obracając tył tłumika w krokach 90 °. Amortyzator jest wyposażony w dwa reduktory - jeden do montażu w normalnej pozycji poziomej, a drugi do montażu amortyzatora 90 ° w dół dla manekina montowanego wewnątrz pokrywy silnika.
Takie same wymiary montażowe jak w przypadku O.S. MAX 91FX, 20% więcej mocy.
Wał korbowy ma gwint do nakrętki śruby napędowej UNF 5 / 16-24.
Proporcje śmigła: Sport i akrobacja: 15x10 ”, 15x12, 16x8”, 16x10 ”
Zalecany zbiornik paliwa: 450-500 ml; Zbiornik o pojemności 450 ml wystarcza na 10-12 minut lotu akrobatycznego, pod warunkiem, że nadal nie jesteś w pełni otwarty.
Zalecane paliwo: co najmniej 18% oleju rycynowego lub oleju syntetycznego (lub mieszanka oleju syntetycznego i rycynowego), 5-20% nitrometanu.
Zalecana świeca: O.S. MAX nr 8, przy stosowaniu paliwa o wyższej zawartości nitrometanu O.S. MAX NIE 10 (poprzednio A5).
Zestaw silnika obejmuje: silnik MAX 120AX z pierścieniem z gaźnikiem RC 70D, tłumik wydechowy typu E-5020 z prostym reduktorem i 90 °, zestaw przedłużenia głównej igły, nr świecy żarowej. 8, instrukcja obsługi.
Dwusuwowe silniki amerykańskie MAX AX to najnowsza seria wysokowydajnych jednostek napędowych przeznaczona głównie do modeli samolotów sportowych i akrobacyjnych. Wyjątkowo wyrafinowana konstrukcja zapewnia wysoką wydajność i długą żywotność. Futurystycznie ukształtowana sześciokątna głowica cylindra z dużymi żeberkami chłodzącymi zapewnia doskonałe chłodzenie i umożliwia wyższą wydajność przy tych samych wbudowanych wymiarach, co klasyczna seria FX. W rezultacie możesz skorzystać z ogromnej gamy zestawów i modeli opracowanych w ciągu ostatnich dziesięcioleci dla dwusuwowych O.S. MAX lub dostarcz „wtrysk” mocy do istniejącego modelu zasilanego „ef-ix”!
MAX 120AX Ring to wysokowydajny dwusuwowy silnik z świecą żarową o klasycznej konstrukcji z tłokiem z pierścieniem tłokowym i wałem korbowym zamontowanym na parze łożysk kulkowych zaprojektowanych dla sportowych i konkurencyjnych modeli akrobacyjnych wszelkiego rodzaju. Jest wyposażony w gaźnik z podwójnym igłem 70D i główną igłę skierowaną do tyłu, co zapewnia bezpieczniejszą regulację podczas pracy silnika. Rozszerzalny tłumik wydechowy E-5020 (skrzynka zasilająca) jest również dostępny w standardzie. Orientację portu wylotowego można zmienić, obracając tył tłumika w krokach 90 °. Amortyzator jest wyposażony w dwa reduktory - jeden do montażu w normalnej pozycji poziomej, a drugi do montażu amortyzatora 90 ° w dół dla manekina montowanego wewnątrz pokrywy silnika.
Takie same wymiary montażowe jak w przypadku O.S. MAX 91FX, 20% więcej mocy.
Wał korbowy ma gwint do nakrętki śruby napędowej UNF 5 / 16-24.
Proporcje śmigła: Sport i akrobacja: 15x10 ”, 15x12, 16x8”, 16x10 ”
Zalecany zbiornik paliwa: 450-500 ml; Zbiornik o pojemności 450 ml wystarcza na 10-12 minut lotu akrobatycznego, pod warunkiem, że nadal nie jesteś w pełni otwarty.
Zalecane paliwo: co najmniej 18% oleju rycynowego lub oleju syntetycznego (lub mieszanka oleju syntetycznego i rycynowego), 5-20% nitrometanu.
Zalecana świeca: O.S. MAX nr 8, przy stosowaniu paliwa o wyższej zawartości nitrometanu O.S. MAX NIE 10 (poprzednio A5).
Zestaw silnika obejmuje: silnik MAX 120AX z pierścieniem z gaźnikiem RC 70D, tłumik wydechowy typu E-5020 z prostym reduktorem i 90 °, zestaw przedłużenia głównej igły, nr świecy żarowej. 8, instrukcja obsługi.
- Pojemność [cm3] 19,96
- Liczba cylindrów 1
- Otwór [mm] 30,4
- Skok [mm] 27,5
- Prędkość robocza [obr / min] 1800 - 9500
- Moc silnika (przy 9000 obr / min) [kW] 2.28
- Moc (przy 9000 obr / min) [KM] 3.1
- Masa (silnik) [g] 647
- Masa (reduktor 90 °) [g] 219
- Waga (reduktor prosty) [g] 245
- Zalecana objętość zbiornika [ml] 450–500
- Zalecana świeca O.S. MAX nr 8 10 (A5)
- Gwint nakrętki śruby napędowej UNF 5 / 16-24