Futaba HPS-CB701 49kg./ 7,4V / 0,075 s/60° serwomechanizm

Futaba HPS-CB701 49kg./ 7,4V / 0,075 s/60° serwomechanizm
  • Dostępna ilość:
  • Producent: Futaba

Cena: 999,00 zł

dodaj do koszyka

Wysyłka tego produktu od : 0,00 zł

Futaba HPS-CB701 49kg./ 7,4V / 0,075 s/60° serwomechanizm

Wyjątkowo mocne i bardzo szybkie programowalne serwo w standardzie cyfrowym S.BUS2/S.BUS z silnikiem prądu zmiennego, z metalowymi zębatkami i wałem wyjściowym osadzonym w dwóch łożyskach kulkowych o podwyższonym napięciu zasilania dla high-endowych modeli terenowych 1:8. Całość umieszczona jest w metalowej obudowie zapewniającej dobre chłodzenie i wysoką odporność mechaniczną. Do użytku z zestawami T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX RC z odbiornikami R334SBS/R334SBS-E, istnieje możliwość przełączenia ich w tryb SR i korzystania z systemu superszybkiej transmisji T-FHSS SR (Super Response); w połączeniu z zestawem T10PX RC i odbiornikami R404SB/R404SB-E możliwe jest zastosowanie systemu ultraszybkiej transmisji F4-G (UR - Ultra Response servo mode).

Korzystanie z silnika prądu przemiennego zapewnia:

  • szybsza reakcja w porównaniu do serw z silnikiem prądu stałego,
  • dłuższa żywotność silnika (nawet pięciokrotnie w porównaniu z silnikiem prądu stałego),
  • niższa temperatura pracy i bardziej ekonomiczna praca dzięki wyższej sprawności silnika AC,
  • wyższa wydajność i mniejsza produkcja ciepła odpadowego pozwalają również na zwiększenie ciągu i prędkości serwa bez zwiększania jego gabarytów,
  • wyeliminowane są zakłócenia spowodowane iskrzeniem szczotek na komutatorze,
  • wyższa odporność na wibracje.

HPS-CB701 można podłączyć do wyjść S.BUS 2 (magistrala szeregowa z komunikacją dwukierunkową) lub S.BUS (magistrala szeregowa z komunikacją jednokierunkową) odbiorników modeli lądowych (Surface) lub może pracować jako klasyczny serwomechanizm podłączony do wyjścia kanału (PWM) odbiornika. HPS-CB701 nie może być używany z odbiornikami Futaba Air RC.

Za pomocą interfejsu USB CIU-3 oraz programu komputerowego S-Link lub nadajnika Futaba wyposażonego w funkcję ustawiania serwomechanizmu S.BUS można zaprogramować cały szereg parametrów serwomechanizmu (prędkość, wielkość odchylenia, neutralność, zabezpieczenie przed przeciążeniem miękki start itp.). Przełączenie w tryb SR (typ 1 do 3) jest możliwe tylko z nadajnikiem T7PX/T7PXR/T7XC, przełączenie w tryb UR tylko z nadajnikiem T10PX.

Zwiększone napięcie zasilania 6,0-7,4 V (nominalnie).

Co to jest S.BUS2/S.BUS

  • S.BUS – magistrala szeregowa Futaba z jednokierunkową komunikacją umożliwiająca sterowanie serwami, kontrolerami, przełącznikami, żyroskopami i innymi kompatybilnymi urządzeniami RC podłączonymi do pojedynczego portu wyjściowego odbiornika S.BUS.
  • S.BUS2 - magistrala szeregowa Futaba do dwukierunkowej komunikacji umożliwiająca (jako S.BUS) sterowanie serwomechanizmami, kontrolerami, przełącznikami, żyroskopami i innymi kompatybilnymi urządzeniami RC podłączonymi do pojedynczego portu wyjściowego/wejścia odbiornika S.BUS2. Ponadto umożliwia podłączenie czujników telemetrycznych i przesyłanie z nich danych przez odbiornik do wyświetlenia na nadajniku; z niektórych serwomechanizmów S.BUS2 może przesyłać informacje o prądzie roboczym, temperaturze lub kącie dźwigni wyjściowej serwa do nadajnika.

W przeciwieństwie do klasycznych zestawów RC, system S.BUS(2) wykorzystuje szeregową komunikację danych do przesyłania sygnałów sterujących z odbiornika do serwomechanizmu, żyroskopu lub innego urządzenia. Te dane zawierają polecenia, takie jak „przesuń serwomechanizm kanału 3 o 15 stopni, przesuń serwomechanizm kanału 5 o 30 stopni” dla wielu urządzeń. Urządzenia S.BUS(2) wykonują tylko polecenia należące do ich własnego ustawionego kanału. Z tego powodu możliwe jest podłączenie kilku serwomechanizmów do tego samego kabla sygnałowego, ustawiając je i sterując indywidualnie według potrzeb. Służy do tego kod identyfikacyjny serwomechanizmu (ID). Identyfikator można znaleźć na naklejce na serwomechanizmie.

Serwo S.BUS2 można podłączyć do portów S.BUS2 i S.BUS odbiornika. Jego funkcję określa się poprzez ustawienie kanału w pamięci serwomechanizmu (wykonywane za pomocą interfejsu programowania nadajnika Futaba, programatora SBC-1 lub interfejsu USB CIU-3 z programem PC S-Link).

Serwo S.BUS2 podłączone do wyjścia kanału klasycznego odbiornika (PWM) działa jak klasyczne serwo. Jego ruch jest podawany przez sygnał w kanale odbiornika, do którego jest podłączony. Ustawienia programowalnych funkcji serwomechanizmu pozostają w mocy.

Rozmiar serwa Standard
Typ serwa Cyfrowy
Ciąg przy 6,0 V [kg/cm] 42
Ciąg przy 7,4 V [kg/cm] 49
Prędkość przy 6,0 V [s/60°] 0,09
Prędkość przy 7,4 V [s/60°] 0,075
Przekładnie serwo Metal
Łożyska kulkowe
Wysokie napięcie Tak
Zasilanie [V] 5 - 8,4
Długość [mm] 40,5
Szerokość [mm] 21
Wysokość [mm] 39
Waga [g] 75
Przeznaczony Samochody drogowe, SUV-y, łodzie
S. AUTOBUS Tak
S.BUS2 Tak
Wodoodporność Odporny na zachlapanie
tryb SR Tak, z T7PX/T7PXR/T7XC i R334SBS(-E)

Inne produkty z tej kategorii

Serwo HP 11094 Serwo Jumbo - Carson

Dostępna ilość:
Serwo HP 11094 Serwo Jumbo - Carsonzobacz

59,00 zł

Serwo HSB-9370TH - HITEC

Dostępna ilość:
Serwo HSB-9370TH - HITECzobacz

557,00 zł

Serwo HS-8330SH - Hitec

Dostępna ilość:
Serwo HS-8330SH - Hiteczobacz

228,00 zł

Serwo SC-0251 DIGITAL - Savox

Dostępna ilość:
Serwo SC-0251 DIGITAL - Savoxzobacz

167,00 zł

Serwo SV-1273TG HI VOLT DIGITAL - Savox

Dostępna ilość:
Serwo SV-1273TG HI VOLT DIGITAL - Savoxzobacz

419,00 zł

Zapytaj nas o ten produkt

weryfikator