VORZA NITRO TRUGGY 4WD 1/8 (pomarańczowy) | 160180 HPI
- Dostępność: na zamówienie
- Dostępna ilość:
- Producent: HPI
Cena: 3 149,00 zł
Wysyłka tego produktu od : 0,00 zł
VORZA NITRO TRUGGY 4WD 1/8
pomarańczowy
Modele truggy od wielu lat stanowią główną część stajni HPI, więc nadszedł czas, aby zaprezentować jej najnowszą potężną terenową bestię - VORZA!
Vorza zaczynała swoje podboje jako pojazd konkursowy zaprojektowany tak, aby był przystępny, łatwy w obsłudze, a przede wszystkim przynosił mnóstwo frajdy z użytkowania! I właśnie to wszystko zapewnia wysoce wydajny model Vorza w olbrzymiej skali 1:8. Pod budą każdy nowy Vorza truggy ma ukrytych mnóstwo wspaniałych funkcji, które sprawiają, że każdy z nich zapewnia niezwykłą przyjemność z jazdy! Vorza bazuje na swoim prototypie modelu elektrycznego i łączy go ze spalinowym HPI Nitro Star F4.6 V2, aby zapewnić Ci niesamowitą prędkość! Jest to gotowy do jazdy (RTR) truggy, którego możesz zabrać na tor, wzbudzając u siebie i innych pełne emocji wrażenia. Przyciągnie spojrzenia i zadziwi twoich przyjaciół dzięki nieopisanymi możliwościami jezdnymi! Podwozie RTR Vorza Nitro oferuje szeroką gamę doskonałych funkcji, cenione dziedzictwo osiągów, niesamowicie mocny silnik, pełną regulację w zawieszeniu i przestrajalny układ napędowy - jeśli chcesz eksperymentować i dostroić Vorza Nitro do swoich upodobań.
Od 2022 roku każdy Vorza Truggy ma również zupełnie nowy wygląd z całkowicie nowymi korpusami z elementami matowymi jak i połyskującymi oraz nowymi, dzikimi połączeniami kolorów! Nawet koła i opony zyskały zupełnie nowe konstrukcje.
Sprawdzona konstrukcja i układ podwozia
Szerokie podwozie pozwala wszystkim elementom układu napędowego Vorza siedzieć płasko na podwoziu, dając truggy bardzo niski profil i niezwykle niski środek ciężkości dla fantastycznego prowadzenia na zakrętach. Wyjątkowo grube aluminiowe podwozie 6061 w Vorza Nitro ma boczne osłony przed brudem, które utrzymują kamyczki i zanieczyszczenia z dala od kół zębatych i wałów napędowych, a przednie kick-up zapewnia lepsze prowadzenie i kierowanie w trudnym terenie. Vorza Truggy działa jak marzenie w praktycznie każdych warunkach terenowych.
Niesamowity silnik Nitro Star F4.6 V2 z charakterystyczną szarą głowicą radiatora z legendarnego monster trucka Savage X 4.6 idealnie pasuje do Vorza Nitro. F4.6 V2 ma prawdziwą konstrukcję ABC, z chromowanym mosiężnym tłokiem i cylindrem otoczonym lekką aluminiową obudową, co zapewnia wszystkie sprawności potrzebne do uzyskania maksymalnej prędkości - napęd jest supermocny, potężny i niezawodny! Silnik uruchamiany jest przez prosty system pullstarter i chroniony jest przez piankowy filtr powietrza o wysokiej gęstości dla dodatkowej ochrony, a dwuigłowy carburretor pozwala na prostą konfigurację i precyzyjne dostrojenie do każdego rodzaju pogody lub paliwa.
Pojemność: Monster 4.6cc (.28)
Średnica cylindra: 18,68mm
Skok: 16,6mm
Moc: 2,9 KM @ 32 000 obr./min
Gaźnik: F1-7.5 (kompozytowy 7.5mm)
Prawdziwa konstrukcja ABC zapewniająca długą żywotność
Kompozytowa konstrukcja z węglowodanów pomaga zapobiegać parowaniu ciepła paliwa
Aluminiowa skrzynia korbowa z żebrem
F4.6 V2 ma nową konstrukcję radiatora z większymi żebrami dla lepszego chłodzenia.
Pullstart wykorzystuje łożysko jednokierunkowe zamknięte w większym sześciokącie 14mm dla zwiększenia trwałości.
Piankowy filtr powietrza o wysokiej gęstości do ochrony silnika
Zupełnie nowe koła i opony
Nowa Vorza zasługuje na nowy zestaw opon i felg! Zupełnie nowe 4-calowe 8-ramienne nylonowe koła Truggy o wysokiej nośności do adapterów kół 17mm, opakowane w kolejny dodatek do bagażnika opon TREDZ "by HPI Racing". Opony Tredz Voodoo 4.0" zostały zaprojektowane na wydajności znanej wersji modelu HPI S. Obrotowy wzór bieżnika Voodoo świetnie sprawdza się na różnych nawierzchniach, od twardego szutru po wilgotną trawę.
Solidny, niezawodny układ napędowy
Vorza wykorzystuje obrabianą maszynowo koronę "przekładni ślimakowej" i zębate koła dyferencjałowe, aby uzyskać moc z wałów napędowych na koła. Cięte spiralnie koła zębate są niezawodniejsze i znacznie mocniejsze niż standardowe proste, co zapewnia dodatkową pewność siebie podczas jazdy i mniej problemów związanych z konserwacją. Możesz dostosować działanie dyferencjału za pomocą gęstszych lub rzadszych olejów - wszystkie trzy dyferencjały są uszczelnione przed wyciekiem, a zmiana gęstości olejów daje fantastyczne możliwości dopasowania modelu do swoich potrzeb!
Pełen najlepszych funkcji
Na obu końcach samochodu Vorza ma wszystko, czego można oczekiwać od zestawu do rywalizacji, w tym konstrukcję odwróconego bloku kierowniczego, opcjonalne otwory na zawiasy dla tylnych słupków i mnóstwo zmian geometrii! Przednie i tylne regulowane stalowe hamulce tarczowe z bardzo mocnymi klockami hamulcowymi z włókna zapewniają krótką drogę hamowania z maksymalną kontrolą. Zbiornik paliwa wyścigowego o pojemności 125cm ma mocną sprężynową pokrywę, wewnętrzny system przegrody zmniejszający pienienie i przenoszenie masy, a także unikalny system "clunk" ze zintegrowanym kamiennym filtrem do ciągłej pracy silnika nawet wtedy, gdy samochód jest odwrócony do góry nogami.
Więcej niż tylko Basher!
Przednie zawieszenie ma długą listę funkcji, w tym odwrócone bloki kierownicze, regulowany środek przechyłu, grube ogniwa obrotowe, wyrównany sworzeń, uniwersalne wały napędowe, drążek kołyszący i przeciwbieżne mocujące amortyzatory. Wszystkie okrągłe amortyzatory Big Bore o równej długości 106mm wygładzają jazdę i zapewniają dużą regulację, podczas gdy solidne ramiona zawieszenia, kostki i słupki odbierają uderzenia skoków, spadków i lądowań. Solidne, ulepszone mocowania zawieszenia HD High-Impact bezpiecznie przytrzymują solidne ramiona zawieszenia do podwozia. Pod koniec dnia zabawy czyszczenie modelu ułatwia łatwo rozkręcalna podstawa - wystarczy wykręcić kilka śrub, by zdjąć całą elektronikę z podwozia. Wiemy, że użytkownicy lubią się brudzić, ale czysty samochód to szczęśliwy samochód!
Wydajność dużych amortyzatorów
Cztery amortyzatory Big Bore 16mm idealnie pasują do wydajnego zawieszenia Vorza. Każdy z nich ma bardzo gruby wał 4mm, gwintowany korpus i kołnierz sprężynowy do precyzyjnej regulacji wysokości jazdy, stalowy sprzęt montażowy i samodokręcające się dolnego mocowania. W zestawie znajduje się pełna gama tłoków, które umożliwiają precyzyjne dostrojenie efektu tłumienia, a o-ringi zapobiegają wyciekowi oleju z korpusu.
Regulacja na najwyższym poziomie
Dzięki zwycięskiej konstrukcji zawieszenia i funkcjom Vorza doświadczysz czystego wrażenia z jazdy i całkowitej regulacji, jak nigdy dotąd! Dostrój Vorza do swojego stylu jazdy i warunków na torze za pomocą pełnego zakresu regulacji: pozycja amortyzatora, oleje, sprężyny, tłoki, roll centre, rozstaw osi, pochylenie, drążki i wiele więcej!
Zupełnie nowa aparatura
Podobnie jak wszystkie inne modele HPI, Vorza Truggy jest łatwa w prowadzeniu dzięki dołączonemu kontrolerowi.
Zupełnie nowy nadajnik FHSS TF-50 2,4 GHz obejmuje:
opuszczaną pozycję kierownicy dla wygodnego sterowania
pokryte pianką koło zapewniające dodatkowy komfort i przyczepność
wymienną konstrukcję kierownicy dla osób leworęcznych!
gumowe uchwyty na palec i kciuk
gumowe zderzaki na wszystkich rogach zapewniające najwyższą ochronę
cyfrowy włącznik i wyłącznik
ostrzeżenia dźwiękowe, jeśli pozostawisz włączony TF-50, a także sygnalizujące żywotność baterii
przełączniki serwo Reverse, EPA, Trims i Dual Rate
NOWY odbiornik RF-50 posiada wodoodporną silikonową osłonę wewnętrzną do użytku w każdych warunkach pogodowych i wbudowany failsafe. Sygnał na RF-50 dla samochodów FLUX oraz Signal and Battery life dla RF-50N na Nitro!
MyHPI: Najlepszy dodatek do Twojego Vorza Nitro Truggy
Gdy już masz Vorza Truggy, dodaj go do garażu MyHPI, aby uzyskać bezpośrednie informacje o tym, co może usprawnić Twój samochód, aby był szybszy, bardziej regulowany i łatwiejszy do dostrojenia. Dodaj całą swoją kolekcję HPI do garażu MyHPI, aby mieć bezpośredni dostęp do instrukcji, filmów oraz wskazówek!
pomarańczowy
Modele truggy od wielu lat stanowią główną część stajni HPI, więc nadszedł czas, aby zaprezentować jej najnowszą potężną terenową bestię - VORZA!
Vorza zaczynała swoje podboje jako pojazd konkursowy zaprojektowany tak, aby był przystępny, łatwy w obsłudze, a przede wszystkim przynosił mnóstwo frajdy z użytkowania! I właśnie to wszystko zapewnia wysoce wydajny model Vorza w olbrzymiej skali 1:8. Pod budą każdy nowy Vorza truggy ma ukrytych mnóstwo wspaniałych funkcji, które sprawiają, że każdy z nich zapewnia niezwykłą przyjemność z jazdy! Vorza bazuje na swoim prototypie modelu elektrycznego i łączy go ze spalinowym HPI Nitro Star F4.6 V2, aby zapewnić Ci niesamowitą prędkość! Jest to gotowy do jazdy (RTR) truggy, którego możesz zabrać na tor, wzbudzając u siebie i innych pełne emocji wrażenia. Przyciągnie spojrzenia i zadziwi twoich przyjaciół dzięki nieopisanymi możliwościami jezdnymi! Podwozie RTR Vorza Nitro oferuje szeroką gamę doskonałych funkcji, cenione dziedzictwo osiągów, niesamowicie mocny silnik, pełną regulację w zawieszeniu i przestrajalny układ napędowy - jeśli chcesz eksperymentować i dostroić Vorza Nitro do swoich upodobań.
Od 2022 roku każdy Vorza Truggy ma również zupełnie nowy wygląd z całkowicie nowymi korpusami z elementami matowymi jak i połyskującymi oraz nowymi, dzikimi połączeniami kolorów! Nawet koła i opony zyskały zupełnie nowe konstrukcje.
Sprawdzona konstrukcja i układ podwozia
Szerokie podwozie pozwala wszystkim elementom układu napędowego Vorza siedzieć płasko na podwoziu, dając truggy bardzo niski profil i niezwykle niski środek ciężkości dla fantastycznego prowadzenia na zakrętach. Wyjątkowo grube aluminiowe podwozie 6061 w Vorza Nitro ma boczne osłony przed brudem, które utrzymują kamyczki i zanieczyszczenia z dala od kół zębatych i wałów napędowych, a przednie kick-up zapewnia lepsze prowadzenie i kierowanie w trudnym terenie. Vorza Truggy działa jak marzenie w praktycznie każdych warunkach terenowych.
Niesamowity silnik Nitro Star F4.6 V2 z charakterystyczną szarą głowicą radiatora z legendarnego monster trucka Savage X 4.6 idealnie pasuje do Vorza Nitro. F4.6 V2 ma prawdziwą konstrukcję ABC, z chromowanym mosiężnym tłokiem i cylindrem otoczonym lekką aluminiową obudową, co zapewnia wszystkie sprawności potrzebne do uzyskania maksymalnej prędkości - napęd jest supermocny, potężny i niezawodny! Silnik uruchamiany jest przez prosty system pullstarter i chroniony jest przez piankowy filtr powietrza o wysokiej gęstości dla dodatkowej ochrony, a dwuigłowy carburretor pozwala na prostą konfigurację i precyzyjne dostrojenie do każdego rodzaju pogody lub paliwa.
Pojemność: Monster 4.6cc (.28)
Średnica cylindra: 18,68mm
Skok: 16,6mm
Moc: 2,9 KM @ 32 000 obr./min
Gaźnik: F1-7.5 (kompozytowy 7.5mm)
Prawdziwa konstrukcja ABC zapewniająca długą żywotność
Kompozytowa konstrukcja z węglowodanów pomaga zapobiegać parowaniu ciepła paliwa
Aluminiowa skrzynia korbowa z żebrem
F4.6 V2 ma nową konstrukcję radiatora z większymi żebrami dla lepszego chłodzenia.
Pullstart wykorzystuje łożysko jednokierunkowe zamknięte w większym sześciokącie 14mm dla zwiększenia trwałości.
Piankowy filtr powietrza o wysokiej gęstości do ochrony silnika
Zupełnie nowe koła i opony
Nowa Vorza zasługuje na nowy zestaw opon i felg! Zupełnie nowe 4-calowe 8-ramienne nylonowe koła Truggy o wysokiej nośności do adapterów kół 17mm, opakowane w kolejny dodatek do bagażnika opon TREDZ "by HPI Racing". Opony Tredz Voodoo 4.0" zostały zaprojektowane na wydajności znanej wersji modelu HPI S. Obrotowy wzór bieżnika Voodoo świetnie sprawdza się na różnych nawierzchniach, od twardego szutru po wilgotną trawę.
Solidny, niezawodny układ napędowy
Vorza wykorzystuje obrabianą maszynowo koronę "przekładni ślimakowej" i zębate koła dyferencjałowe, aby uzyskać moc z wałów napędowych na koła. Cięte spiralnie koła zębate są niezawodniejsze i znacznie mocniejsze niż standardowe proste, co zapewnia dodatkową pewność siebie podczas jazdy i mniej problemów związanych z konserwacją. Możesz dostosować działanie dyferencjału za pomocą gęstszych lub rzadszych olejów - wszystkie trzy dyferencjały są uszczelnione przed wyciekiem, a zmiana gęstości olejów daje fantastyczne możliwości dopasowania modelu do swoich potrzeb!
Pełen najlepszych funkcji
Na obu końcach samochodu Vorza ma wszystko, czego można oczekiwać od zestawu do rywalizacji, w tym konstrukcję odwróconego bloku kierowniczego, opcjonalne otwory na zawiasy dla tylnych słupków i mnóstwo zmian geometrii! Przednie i tylne regulowane stalowe hamulce tarczowe z bardzo mocnymi klockami hamulcowymi z włókna zapewniają krótką drogę hamowania z maksymalną kontrolą. Zbiornik paliwa wyścigowego o pojemności 125cm ma mocną sprężynową pokrywę, wewnętrzny system przegrody zmniejszający pienienie i przenoszenie masy, a także unikalny system "clunk" ze zintegrowanym kamiennym filtrem do ciągłej pracy silnika nawet wtedy, gdy samochód jest odwrócony do góry nogami.
Więcej niż tylko Basher!
Przednie zawieszenie ma długą listę funkcji, w tym odwrócone bloki kierownicze, regulowany środek przechyłu, grube ogniwa obrotowe, wyrównany sworzeń, uniwersalne wały napędowe, drążek kołyszący i przeciwbieżne mocujące amortyzatory. Wszystkie okrągłe amortyzatory Big Bore o równej długości 106mm wygładzają jazdę i zapewniają dużą regulację, podczas gdy solidne ramiona zawieszenia, kostki i słupki odbierają uderzenia skoków, spadków i lądowań. Solidne, ulepszone mocowania zawieszenia HD High-Impact bezpiecznie przytrzymują solidne ramiona zawieszenia do podwozia. Pod koniec dnia zabawy czyszczenie modelu ułatwia łatwo rozkręcalna podstawa - wystarczy wykręcić kilka śrub, by zdjąć całą elektronikę z podwozia. Wiemy, że użytkownicy lubią się brudzić, ale czysty samochód to szczęśliwy samochód!
Wydajność dużych amortyzatorów
Cztery amortyzatory Big Bore 16mm idealnie pasują do wydajnego zawieszenia Vorza. Każdy z nich ma bardzo gruby wał 4mm, gwintowany korpus i kołnierz sprężynowy do precyzyjnej regulacji wysokości jazdy, stalowy sprzęt montażowy i samodokręcające się dolnego mocowania. W zestawie znajduje się pełna gama tłoków, które umożliwiają precyzyjne dostrojenie efektu tłumienia, a o-ringi zapobiegają wyciekowi oleju z korpusu.
Regulacja na najwyższym poziomie
Dzięki zwycięskiej konstrukcji zawieszenia i funkcjom Vorza doświadczysz czystego wrażenia z jazdy i całkowitej regulacji, jak nigdy dotąd! Dostrój Vorza do swojego stylu jazdy i warunków na torze za pomocą pełnego zakresu regulacji: pozycja amortyzatora, oleje, sprężyny, tłoki, roll centre, rozstaw osi, pochylenie, drążki i wiele więcej!
Zupełnie nowa aparatura
Podobnie jak wszystkie inne modele HPI, Vorza Truggy jest łatwa w prowadzeniu dzięki dołączonemu kontrolerowi.
Zupełnie nowy nadajnik FHSS TF-50 2,4 GHz obejmuje:
opuszczaną pozycję kierownicy dla wygodnego sterowania
pokryte pianką koło zapewniające dodatkowy komfort i przyczepność
wymienną konstrukcję kierownicy dla osób leworęcznych!
gumowe uchwyty na palec i kciuk
gumowe zderzaki na wszystkich rogach zapewniające najwyższą ochronę
cyfrowy włącznik i wyłącznik
ostrzeżenia dźwiękowe, jeśli pozostawisz włączony TF-50, a także sygnalizujące żywotność baterii
przełączniki serwo Reverse, EPA, Trims i Dual Rate
NOWY odbiornik RF-50 posiada wodoodporną silikonową osłonę wewnętrzną do użytku w każdych warunkach pogodowych i wbudowany failsafe. Sygnał na RF-50 dla samochodów FLUX oraz Signal and Battery life dla RF-50N na Nitro!
MyHPI: Najlepszy dodatek do Twojego Vorza Nitro Truggy
Gdy już masz Vorza Truggy, dodaj go do garażu MyHPI, aby uzyskać bezpośrednie informacje o tym, co może usprawnić Twój samochód, aby był szybszy, bardziej regulowany i łatwiejszy do dostrojenia. Dodaj całą swoją kolekcję HPI do garażu MyHPI, aby mieć bezpośredni dostęp do instrukcji, filmów oraz wskazówek!
Fabrycznie zmontowany samochód 4WD w skali 1/8
Pomalowany korpus z niesamowitą grafiką
Fabrycznie zamontowane opony terenowe
Serwo z metalową przekładnią kierowniczą o wysokim momencie obrotowym
Silnik Nitro Star F4.6 V2
Napęd na 4 koła zapewniający doskonałą kontrolę
Wydajny i wytrzymały układ napędowy z przednimi uniwersaliami
Amortyzatory olejowe o średnicy 16mm Big Bore zapewniające pewną kontrolę
Aluminiowe wieże amortyzatorów z przodu i z tyłu
Aluminiowa płyta podwozia 4mm
Konfiguracja podwójnej tarczy hamulcowej Easy-Tune
Odlewane aluminiowe mocowanie silnika
Kompozytowe szelki podwozia dla dodatkowego wrażenia z jazdy
Grube stalowe klamry obrotowe
Clunk zbiornika paliwa pomaga silnikowi utrzymać pracę, jeśli samochód jest odwrócony do góry nogami
Szybki dostęp do wszystkich krytycznych punktów konserwacji
Całkowita regulacja: środek przechyłu, rozstaw osi, pochylenie, drążek kołysania i inne
Łatwo wyjmowane tacki radiowe w celu konserwacji i czyszczenia
Kompozytowe bloki zawieszenia HD High-Impact z przodu i z tyłu
Przednie i tylne drążki kołysania zapewniające doskonałe prowadzenie
Ostroga ze stali hartowanej i dzwonek sprzęgła zapewniają ekstremalną trwałość
Spiralnie cięte koła zębate stożkowe dla najlepszej równowagi wytrzymałości i wydajności
Wytrzymałe 4-biegowe mechanizmy różnicowe
Zawieszenie oparte na rodowodzie Mistrzostw Świata
Super niski coG dla doskonałej obsługi
Nylonowe osłony utrzymujące kamienie i żwir z dala od podwozia
Podwójny układ kierowniczy bellcrank
Wygaszacz serwo typu cam
Pełny zestaw łożysk kulkowych uszczelnionych gumą
Zestaw radiowy 2,4 GHz z wodoodpornym odbiornikiem
Dane techniczne:
Długość: 580mm
Szerokość: 408mm
Wysokość: 200mm
Rozstaw osi: 375mm
Układ napędowy: Wał 4WD
Model do uruchomienia wymaga:
Paliwa z nitrometanem
Żarki świecy z ładowarką
Butelki do tankowania
Butelki do tankowania
Zasilania odbiornika (NiMH 6V) z ładowarką
4xAA do zasilania nadajnika