SCX10 III Jeep JLU Wrangler 4WD 1:10 Kit - AXI03007 Axial

SCX10 III Jeep JLU Wrangler 4WD 1:10 Kit - AXI03007 Axial
  • Dostępność: na zamówienie
  • Dostępna ilość:
  • Producent: AXIAL RACING

Cena: 2 249,00 zł

dodaj do koszyka

Wysyłka tego produktu od : 0,00 zł


Zawartość zestawu

W zestawie znajdują się elementy do złożenia modelu RC auta Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler oraz instrukcja. Przejrzyście ułożone woreczki z elementami podwozia, ramy nadbudowy, przeźroczysta wytłoczka karoserii Jeep® Wrangler Unlimited oraz kokpitu.Dalej felgi KMC Machete, opony Nitto Trail Grappler. Złożyć należy oprócz podwozia i amortyzatorów, koła, karoserię i dalsze. Zestaw jest przeznaczony dla doświadczonych modelarzy, którzy posiadają na wyposażeniu wszystkie potrzebne narzędzia i przyrządy, kleje, farby i określi odpowiednie wypełnienia olejowe i smary do przekładni i amortyzatorów. Również do uzupełnienia jest wyposażenie RC, napęd i akumulator.

Charakterystyka

Zestaw ekspedycyjnego modelu RC auta Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler z napędem 4WD w skali 1:10 prezentuje dalszy krok w przód w konstrukcji modeli ekspedycyjnych aut. Wersja III przychodzi z kompletnie zmienionym podwoziem, nowymi osiami portalowymi, realistyczną pokrywą przekładni oraz makietą silnikaV8. Makietowa przeźroczysta karoseria i licencjonowane koła.

Wrangler SCX10™ III Jeep® JLU używa portalowe osie do polepszenia wydajności, zwiększenia prześwitu i obniżenia oporu tarcia. Obudowa akumulatora pomieści standardowy pakiet akumulatorów LiPol lub NiMH. Nowa konstrukcja stalowych profili ramy podwozia daje większą możliwość konfiguracji. Wewnętrzne osłony błotników i listwy podłogowe lepiej ukrywają wewnętrzne komponenty, które były by widoczne z boku podwozia.

Na podwoziu można sterować oprócz kierunku jazdy i gazu również blokadę tylnej osi oraz 2-biegową przekładnię. Według tego należy dobrać aparaturę RC z potrzebną ilością kanałów. Jeśli będzie uzupełnione oświetlenie, wyciągarkę itd należy to uwzględnić w doborze aparatury RC. W zestawie zawarta jest przeźroczysta karoseria Jeep® Wrangler Unlimited, którą można pomalować i ozdobić według własnego uznania. Częścią karoserii jest klatka, otwory do przedniej maski, wycieraczki przedniej szyby, lusterka, klamki drzwi i dalsze, plus szczegółowe wnętrze. Nowe większe i szersze, oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler na trzyczęściowych licencjonowanych felgach KMC Machete beadlock oznaczają doskonały realizm i wysoką przyczepność na bezdrożach, skalach i wszystkich możliwych terenach.

Licencjonowana replika modelu RC pochodzi od czwartej generacji pojazdu Wrangler, która była zaprezentowana na końcu roku 2017 na rok modelowy 2018. JL zawiera szereg nowych funkcji wraz z nowymi jednostkami napędowymi, łatwiejszym złożeniem przedniej szyby i bardziej nowoczesne wnętrze.

Własności SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler
  • Makieta silnika V8 oraz obudowa przekładni chroni silnik i poprawia wygląd
  • Podwozie pomieści standardowe akumulatory LiPol lub NiMH
  • Ustawienie przekładni z funkcją DIG umożliwia zablokowanie tylnej osi dla zmniejszenia promienia skrętu
  • Dwu-biegowa przekładnia do jazdy z dużą i niską prędkością
  • Portalowe osie zwiększają prześwit i redukują obroty
  • Ustawiany rozstaw podwozia umożliwia każdemu wybór jego wielkości
  • Wewnętrzne błotniki i boki podwozia ukrywają komponenty wewnętrzne, zwykle widoczne z boku podwozia
  • Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlock KMC Machete umożliwiają wymianę opon bez klejenia
  • Opony Nitto Trail Grappler z oficjalną licencją w nowej, większej wielkości zwiększają prześwit i trakcję
  • Regulowane olejowe amortyzatory mają gwintowane, anodowane korpusy, regulowany docisk sprężyny i wieczko ze śrubą
  • Przeźroczysta karoseria Jeep® Wrangler wraz z wnętrzem
Podwozie z błotnikami i dolnymi osłonami

Podwozie modelu tworzą stalowe profile połączone poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną konstrukcję odporną na skręcenia. Dzięki uniwersalnym uchwytom można model wyposażyć w elektronikę wg własnego wyboru. Aby nie były komponenty elektroniki oraz wnętrze widoczne, podwozie jest wyposażone w błotniki i dolnej osłony. To rozwiązanie zarazem minimalizuje wnikanie nieczystości do wnętrza modelu.

Możliwość ustawienia rozstawu podwozia

Rozstaw podwozia modelu SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler można zmienić tylko za pomocą zmiany mocowania profili ramy i uzupełnienie opcjonalnych wałów osi wahliwych. Wały napędu są zaprojektowane na wysokie obciążenia i wyraźnie polepszają własności jezdne również w ciężkim terenie.

Mocowanie akumulatorów

Wrangler SCX10™ III Jeep® JLU ma standardową komorę akumulatorów, który pomieści zwykłe pakiety akumulatorów LiPol lub NiMH. Na bocznych podłużnicach jest również miejsce na akumulator o mniejszej wielkości, które mogą być potrzebne dla dalszych akcesoriów, jak oświetlenie, wyciągarka itp.

Osie portalowe z przekładnią hipoidalną

Zaletą osi portalowych AR45 jest oczywiście większy prześwit podwozia, ale również redukcja momentu obrotowego na elementach napędu.

Ulepszona geometria zawieszenia

Geometria zawieszenia jest oparta na wcześniejszej wersji podwozia SCX10™ II, ale w nowej wersji jest nieco zmodyfikowana. Przednie zawieszenie zostało zoptymalizowane tak, aby obniżone zostało obciążenie sterowania, przez modyfikację tylnego 4-punktowego zawieszenia obniża się moment obrotowy. Napęd na przednie koła zapewniony jest za pomocą stalowych półosi z przegubami kardana.

Własności półosi
  • Skręt kół aż 45°
  • Gładka praca
  • Kompaktowa, ale trwała konstrukcja
  • Utwardzona stal
Dwubiegowa przekładnia z funkcją DIG

Model RC jest wyposażony w dwubiegową przekładnię i funkcję DIG. Można dowolnie wybrać, czy używane będą obie funkcje. Za pomocą 3-kanałowej aparatury można sterować przekładnią jednym z dwóch sposobów: sterowaniem dwubiegu lub aktywacją funkcji DIG, która blokuje sterowaniem nadajnika tylną oś. Z dodatkowym serwem i 4-kanałową aparaturą RC mogą obie funkcje być dostępne jednocześnie.

Funkcje DIG

Aktywacją funkcji można zdalnie przez nadajnik podłączać i odłączać tylną oś. Tylna oś będzie wtedy albo napędzana , albo zablokowana i koła nie będą się kręcić. Zablokowaniem tylnych kół radykalnie zwiększa promień skrętu i model skręci prawie w miejscu. Funkcję DIG użytkownicy docenią również podczas stromych zjazdów, kiedy zmniejsza ryzyko przewrócenia modelu.

Olejowe aluminiowe amortyzatory

Jeep® JLU Wrangler ma zainstalowane amortyzatory z długim skokiem, które mają korpus wykonany z jasno anodowanego aluminium. Sprężyny mają regulację siły docisku dla osiągnięcia optymalnego tłumienia (naprężenie wstępne sprężyn można wygodnie regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora). Pokrywy mają otwór ze śrubą do kontroli stanu i możliwości uzupełnienia oleju. Dzięki wielkość i objętości amortyzatorów jest zapewnione ich funkcjonowanie w całym zakresie skoku.

Mocowanie silnika z makietową pokrywą

Wierna makieta silnika V8 z korpusem skrzyni biegów celowo schowa i ochroni silnik i zarazem zwiększy realistyczny wygląd podwozia i jednostki napędowej. Dla maksymalnej wytrzymałości łoże silnika zostało wykonane z aluminium. Obok silnika jest miejsce na montaż serwa kierunku standardowej wielkości. Zestaw zawiera dźwignie serwa z 23 i 25 zębami dla uniwersalnego wykorzystania.

Przeźroczysta karoseria

Model sprzedawany jest z przeźroczystą karoserią, aby użytkownik mógł wybrać kolor i design dokładnie według własnego uznania. Karoseria jest opracowana z naciskiem na precyzję wykonania i zachowanie nawet tych najmniejszych szczegółów. Wnętrze ma wiernie odwzorowaną klatkę, kierownicę i głowę kierowcy. Na karoserii znajduje się szereg detali: przednia chłodnica, otwory wlotu powietrza, przednia maska, wycieraczki przedniej szyby, lusterka i klamki drzwi. Poszczególne powierzchnie po pomalowaniu można wykończyć za pomocą zawartych naklejek.

Szczegółowe wnętrze

Wnętrze ma wiernie wykształtowaną klatkę, kierownicę i głowę kierowcy. Jako przykrycie jego głowy można wybrać hełm wojskowy, czapkę lub kapelusz. Naklejki tablicy przyrządów znajdują się również w zestawie.

Opony NITTO TRAIL GRAPPLER

Opony S30 Nitto Trail Grappler S30, które znajdują się w zestawie SCX10 ™ III Jeep® JLU Wrangler, są wyższe i szersze (4,74 x 1,7), co zwiększa prześwit podwozia auta o zapewnia lepszą przyczepność podczas jazdy w różnych terenach.

Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlock

Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete, które są słynne w świecie offroad, są formowane w satynowym chromie i zawierają niesamowite makietowe detale. Ponieważ chodzi o 3-częściowe felgi, opony mogą być łatwo zamontowane, zdjęte i wymienione bez klejenia.

Parametry techn.

Typ Crawler / Ekspedycyjny
Skala 1:10
Długość 485mm
Szerokość 234mm
Wysokość 241mm
Rozstaw 312mm
Prześwit podwozia 76,2mm
Masa ok 2050g zal. od wyposażenia
Napęd 4WD
Silnik Zalecany 540 35T
Felgi 1.9 KMC Machete 48,3mm x 25,5mm
Opony Nitto Trail Grappler M/T 119mm

Uwaga! Model dostępny na zamówienie. Prosimy o kontakt przed zamówieniem, w celu potwierdzenia dostępności.




   
   
   
   
   
   
   
   
   

Inne produkty z tej kategorii

KAVAN GRE-18 KIT crawler 1:18

Dostępna ilość:
KAVAN GRE-18 KIT crawler 1:18zobacz

499,00 zł

TRX-4 KIT (1:10, 4WD) - Traxxas 82010

Dostępna ilość:
TRX-4 KIT (1:10, 4WD) - Traxxas 82010zobacz

1 670,00 zł

Zapytaj nas o ten produkt

weryfikator