Silnik Bezszczotkowy Hobbywing Ezrun SL 3660 4600 kV G2
Wysoki moment obrotowy
Konstrukcja 4-biegunowa zapewnia, że silnik wytwarza duży moment obrotowy, ma znacznie szybszą reakcję na przyspieszenie i bardzo stabilną moc układu napędowego
Prędkość płynności
Pierwszy silnik, który zastosował innowacyjny 4-biegunowy magnes z 8-częściowym wirnikiem, tworząc tak zwany „magnes z podziałką” (konstrukcja RC opatentowana przez Hobbywing), który ma wyjątkowo niski efekt „zęba” i pulsację niskiego momentu obrotowego zmniejsza to 85% w porównaniu z konwencjonalnymi silnikami 4-biegunowymi 1/10)
Termiczna ochrona silnika
Podczas łączenia EzRun 3652/3660 G2 z Hobbywing EzRun MAX10-SCT lub MAX10 ESC wbudowany czujnik temperatury i port czujnika (do podłączenia do ESC) umożliwią ochronę termiczną silnika przed przegrzaniem podczas maksymalnego obciążenia.
Doskonały projekt
Uszczelka o-ring zamontowana między powierzchnią silnika a pokrywą silnika oddziela otwory na śruby od wewnątrz, aby zapobiec przedostawaniu się cieczy lub kurzu i chronić silnik przed uszkodzeniem. Specjalna konstrukcja chroni wewnętrzne cewki silnika przed uszkodzeniem spowodowanym zbyt długimi śrubami podczas montażu powierzchni silnika.
Wysoka wydajność
Technologia kontroli temperatury HobbyWing została zaprojektowana w celu ochrony silnika przed uszkodzeniami termicznymi, a także w celu bardziej wydajnej pracy silnika w zależności od jego niższej temperatury. Moc wyjściowa tego silnika ma sprawność ponad 90% w porównaniu z wiodącymi światowymi producentami silników RC.
Wysokiej jakości materiały i doskonały design
Zastosowanie podwójnie izolowanego uzwojenia (do 240 ° C), wysokowytrzymałego kleju (do 340 ° C), japońskich łożysk i blach stalowych pokrytych silikonem zapewnia użytkownikom doskonałą wydajność i wyjątkową trwałość. Przednia i tylna konstrukcja piasty zmniejsza masę silnika.
Kompatybilny (z EZRUN MAX10-SCT / MAX10 ESC)
Dzięki połączeniu silnika EzRun 3652/3660 G2 z Hobbwing EzRun MAX10-SCT / MAX10 ESC uzyskuje się doskonałe dopasowanie ESC do silnika, co ma duży wpływ na moment obrotowy i bardzo płynne i liniowe działanie całego zespołu.
Średnica [mm] 36
Długość [mm] 60
Waga [g] 262
Średnica wału [mm] 5
Prędkość na wolt [obr / min] 4600
Prąd bez obciążenia [A] 7.2
Li-Pol [art. 2]
Opór wewnętrzny [mOhm] 5.3
Czas [°] 0
Konstrukcja 4-biegunowa zapewnia, że silnik wytwarza duży moment obrotowy, ma znacznie szybszą reakcję na przyspieszenie i bardzo stabilną moc układu napędowego
Prędkość płynności
Pierwszy silnik, który zastosował innowacyjny 4-biegunowy magnes z 8-częściowym wirnikiem, tworząc tak zwany „magnes z podziałką” (konstrukcja RC opatentowana przez Hobbywing), który ma wyjątkowo niski efekt „zęba” i pulsację niskiego momentu obrotowego zmniejsza to 85% w porównaniu z konwencjonalnymi silnikami 4-biegunowymi 1/10)
Termiczna ochrona silnika
Podczas łączenia EzRun 3652/3660 G2 z Hobbywing EzRun MAX10-SCT lub MAX10 ESC wbudowany czujnik temperatury i port czujnika (do podłączenia do ESC) umożliwią ochronę termiczną silnika przed przegrzaniem podczas maksymalnego obciążenia.
Doskonały projekt
Uszczelka o-ring zamontowana między powierzchnią silnika a pokrywą silnika oddziela otwory na śruby od wewnątrz, aby zapobiec przedostawaniu się cieczy lub kurzu i chronić silnik przed uszkodzeniem. Specjalna konstrukcja chroni wewnętrzne cewki silnika przed uszkodzeniem spowodowanym zbyt długimi śrubami podczas montażu powierzchni silnika.
Wysoka wydajność
Technologia kontroli temperatury HobbyWing została zaprojektowana w celu ochrony silnika przed uszkodzeniami termicznymi, a także w celu bardziej wydajnej pracy silnika w zależności od jego niższej temperatury. Moc wyjściowa tego silnika ma sprawność ponad 90% w porównaniu z wiodącymi światowymi producentami silników RC.
Wysokiej jakości materiały i doskonały design
Zastosowanie podwójnie izolowanego uzwojenia (do 240 ° C), wysokowytrzymałego kleju (do 340 ° C), japońskich łożysk i blach stalowych pokrytych silikonem zapewnia użytkownikom doskonałą wydajność i wyjątkową trwałość. Przednia i tylna konstrukcja piasty zmniejsza masę silnika.
Kompatybilny (z EZRUN MAX10-SCT / MAX10 ESC)
Dzięki połączeniu silnika EzRun 3652/3660 G2 z Hobbwing EzRun MAX10-SCT / MAX10 ESC uzyskuje się doskonałe dopasowanie ESC do silnika, co ma duży wpływ na moment obrotowy i bardzo płynne i liniowe działanie całego zespołu.
Średnica [mm] 36
Długość [mm] 60
Waga [g] 262
Średnica wału [mm] 5
Prędkość na wolt [obr / min] 4600
Prąd bez obciążenia [A] 7.2
Li-Pol [art. 2]
Opór wewnętrzny [mOhm] 5.3
Czas [°] 0